Termeni si conditii

CLOUD FIBER NETWORK CONNECT

Serviciile oferite de Cloud Fiber Network Connect se adresează în special persoanelor juridice, instituțiilor juridice, etc. care au capacitatea legală de a face parte dintr-o colaborare contractuală. De aceea, pe site-ul de prezentare, prețurile sunt indicate fără TVA. De asemenea, persoanele fizice pot contracta servicii, cu mențiunea că prețurile sunt afișate fără TVA.

Termenii, condițiile și alte descrieri ale serviciilor oferite la care se face referire în acest document sub formă de linkuri externe fac parte integrantă din acești Termeni și Condiții.

Orice alt acord, termen sau condiție suplimentară necesită acordul scris al ambelor părți.

Cloud Fiber Network Connect este unicul proprietar al tuturor materialelor și informațiilor disponibile pe site. Clienții sau vizitatorii site-ului nu vor putea copia, reproduce, distribui, comunica public sau retransmite astfel de materiale sau părți ale acestora, sub nicio formă și prin niciun mijloc.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a suspenda serviciile furnizate în cazul unei încălcări a prevederilor de mai jos sau în absența unui răspuns rezonabil la astfel de încălcări.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă, de asemenea, dreptul de a dezvălui informațiile despre clienți în conformitate cu Politica de Confidențialitate pentru a îndeplini orice cerințe legale. În cazul în care această dezvăluire nu trebuie să rămână confidențială, clientul va fi notificat în acest sens.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a șterge orice cont cu un preaviz de 15 zile.

Orice termen care nu este prezentat în acest document poate fi interpretat și modificat de către Cloud Fiber Network Connect fără notificare prealabilă.

Contract

Acceptarea prealabilă a acestor Termeni și Condiții este necesară pentru orice încercare de a achiziționa serviciile oferite de Cloud Fiber Network Connect.

La plasarea unei comenzi, clientul își asumă inițierea unei colaborări contractuale cu Cloud Fiber Network Connect. Vom confirma instantaneu această inițiere, dar această confirmare nu reprezintă o obligație pentru client sau pentru Cloud Fiber Network Connect de a continua activarea comenzii.

Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza comanda unui client în termen de o zi lucrătoare, după ce examinăm autenticitatea și nivelul de încredere prezentat de comanda respectivului client.

Aplicație

Aceste prevederi se aplică tuturor clienților Cloud Fiber Network Connect, deținători ai oricăruia dintre pachetele sau serviciile oferite pe site-ul web și utilizarea serviciilor furnizate având loc numai în conformitate cu acești Termeni și Condiții, acestea se aplică tuturor relațiilor contractuale dintre client și Cloud Fiber Network Connect.

Legea în temeiul căreia operează acești termeni și condiții este cea valabilă la momentul inițierii colaborării.

Serviciile oferite de Cloud Fiber Network Connect în cadrul contractului sunt cele disponibile pe site-ul https://cloudfibernc.ro/

Financiar

General

Prețurile actuale și valabile sunt întotdeauna disponibile pe Cloud Fiber Network Connect. Prețurile sunt afișate fără TVA.

În funcție de serviciul ales, perioada de facturare poate varia. Toate plățile vor fi efectuate pe baza facturii proforme emise de Cloud Fiber Network Connect.

Clientul este de acord să plătească serviciile în avans față de momentul în care acestea sunt prestate.

Indiferent de moneda în care sunt afișate tarifele, facturile și plățile vor fi procesate în RON la cursul BNR de la data facturării, conform legislației în vigoare.

Livrare

Facturile sunt trimise electronic prin e-mail sub formă de atașament și pot fi descărcate în orice moment din contul clientului.

În cazul în care clientul solicită transmiterea facturilor în format fizic, costul transportului va fi suportat de către client.

Activare

Toate serviciile vor fi activate și furnizate după primirea plății.

Pentru plata cu cardul de credit, activarea este procesată imediat, iar serviciile sunt activate în cel mult 2 ore.

În cazul plăților prin transfer bancar, serviciile vor fi activate după primirea sumei totale facturate. Acest lucru poate dura de la una până la mai multe zile, în funcție de timpii de transfer bancar, de sărbătorile legale, de monedele folosite și de alți factori. Veți primi o notificare după ce plata a fost înregistrată.

Toate activările, datele de acces, conturile etc. vor fi trimise prin e-mail la adresa dumneavoastră de e-mail.

Amânare/Suspendare/Reactivare

Serviciile de găzduire oferite de Cloud Fiber Network Connect sunt active în mod implicit la 7 zile de la data scadentă prezentată pe factura proforma.

Serviciile pe care Cloud Fiber Network Connect le achiziționează de la alți furnizori (de exemplu, domenii, licențe, certificate SSL) pot fi prelungite doar atunci când sunt plătite, deoarece au o perioadă de expirare egală cu data scadentă de pe factura proformă.

Clienții pot solicita în orice moment o plată amânată pentru serviciile de găzduire Cloud Fiber Network Connect.

Conturile clienților care nu au achitat taxele pentru prestarea serviciului în termen de cel mult 7 zile de la data scadentă prezentată pe factura proformă vor fi suspendate automat în lipsa unei dovezi de plată sau a unei cereri de amânare.

Dovada plății va avea ca rezultat doar activarea/reactivarea serviciilor comandate/reținute, factura fiscală fiind emisă doar în momentul în care suma plătită va fi vizibilă într-unul din conturile bancare ale Cloud Fiber Network Connect.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a redeschide/reactiva conturile numai după plata integrală a tuturor sumelor datorate de către client.

Neplata

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a suspenda contul clientului în caz de neplată a facturii până la data scadentă indicată pe factura emisă.

În cazul în care se depășesc 30 de zile de neplată, contul, împreună cu toate datele existente pe acesta, va fi automat șters de pe server.

Orice solicitare ulterioară privind obținerea sau restaurarea datelor din cont la momentul ștergerii, dacă pentru aceste date mai există încă o copie de rezervă, va fi supusă unei taxe de stocare și restaurare de 35,00 EUR.

Upgrade/Downgrade

Clientul are posibilitatea de a face upgrade sau downgrade la serviciile achiziționate în orice moment. Pentru upgrade, se va plăti doar diferența dintre pachetul inițial și cel care urmează să fie upgradat pentru perioada rămasă plătită în avans din pachetul inițial. În cazul downgrade-ului, creditul rămas poate fi folosit pentru a extinde serviciul respectiv, dar vă recomandăm să consultați echipa Cloud Fiber Network Connect cu privire la nevoile dumneavoastră înainte de aceste operațiuni.

Operațiunea de retrogradare este permisă o singură dată pentru o perioadă de 30 de zile dacă procesul implică migrarea și reconfigurarea pachetului de găzduire.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a percepe o taxă unică pentru schimbarea caracteristicilor unui pachet de găzduire, indiferent de modul în care are loc (upgrade, downgrade, trecerea la o nouă ofertă etc.). Valoarea acestei taxe unice va fi comunicată clientului înainte de efectuarea operațiunii efective.

Serviciile pentru care se utilizează valori cuprinse între un minim și un maxim (“de la” – “până la”) au tariful afișat pentru valorile minime. Valorile disponibile până la maximul prezentat pot fi selectate atât în timpul procesului de comandă, cât și ulterior, dar numai contra cost.

Rambursare

Clientul are în orice moment dreptul de a solicita rambursarea serviciilor plătite către Cloud Fiber Network Connect, dar returnarea acestora se va face în următoarele condiții:

  • în cazul în care cererea este făcută în termen de 30 de zile calendaristice de la activarea comenzii clientului, suma integrală va fi rambursată
  • în cazul în care solicitarea este făcută la mai mult de 30 de zile calendaristice de la activarea comenzii clientului, se va rambursa doar suma pentru lunile rămase.
  • în cazul în care cererea a fost făcută pentru zona în cauză, clientului i se va rambursa doar suma pentru lunile rămase.
  • în cazul în care cererea a fost făcută de către clientul în cauză, se va rambursa doar suma pentru lunile rămase.

În cazul în care clientul beneficiază de o ofertă care include servicii gratuite (de exemplu domenii, licențe, certificate SSL), valoarea acestora va fi dedusă din suma totală care trebuie returnată.

Sumele plătite pentru serviciile a căror achiziție este intermediată de Cloud Fiber Network Connect în cazul furnizării sau rezervării acestor servicii de către Cloud Fiber Network Connect nu vor fi rambursate. Serviciile care se încadrează în această categorie includ, dar nu se limitează la:

  • înregistrarea sau reînnoirea domeniilor,
  • licențe de software,
  • Certificat SSL,
  • și altele.

Promoții

În cazul ofertelor cu produse/servicii gratuite, acestea pot fi utilizate doar pe echipamentele și rețeaua Cloud Fiber Network Connect. În cazul transferului de servicii către alți furnizori/înregistrări, clientului i se vor reține sumele echivalente cu activarea acestor servicii.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a înceta valabilitatea unei oferte promoționale în orice moment.

În ceea ce privește serviciile furnizate gratuit, această gratuitate se aplică de obicei doar pentru primul an de utilizare, iar în al doilea an se va plăti valoarea serviciului dacă se dorește prelungirea acestuia.

Cloud Fiber Network Connect poate excepta de la această regulă orice serviciu pe care îl consideră adecvat pentru o perioadă nedeterminată.

Facturile fiscale vor fi emise numai după ce apar sumele plătite în conturile Cloud Fiber Network Connect.

Facturile fiscale vor fi emise în timpul programului de lucru al departamentului de vânzări, cu excepția zilelor de sărbătoare și a sărbătorilor legale.

În caz de încălcare a termenilor și condițiilor prezentate, Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a bloca rambursarea sumelor către client.

Metode de plată

Plata prin SMS -> ON

Plata prin SMS este simplă, astfel trebuie doar să urmărești instrucțiunile de la noi de pe site în momentul în care ai ales această metodă de plată.

O modalitate modernă pentru a efectua plata facturilor și serviciile comandate.

Rețelele suportate sunt: Vodafone, Telekom, Orange, și Digi.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard) -> ON

Plățile prin cardurile bancare sunt realizate de procesatorul nostru de EuPlătesc.

Cardurile bancare pot fi emise de oriunde în lume sub sigla Visa, MasterCard, MaestroCard sau Visa Electron, tranzacțiile fiind ușor de realizat și foarte sigure, conform standardelor de securitate aplicabile plăților prin card.

Pentru a plăti prin card trebuie doar să urmăriți instrucțiunile de la noi de pe site după ce ați selectat cardul ca fiind metoda de plată aleasă.

În cazul optiunii de plată “Online prin card bancar” veți fi redirectionat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

-> Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

-> “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

!!!!! Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card !!!!!

Plata prin Transfer Bancar -> ON

Plata se efectueaza pe baza facturii proforme primite dupa finalizarea comenzii. Mergi la unul din sediile băncii tale sau accesează contul tău internet banking și completează un ordin de plată conform datelor din factura proforma. După ce ai efectuat plata te rugam sa ne contactezi pentru confirmare și pentru activarea comenzii.

Cupoane Promoționale

Cupoanele promoționale sunt structurate în mai multe categorii, în funcție de perioada de valabilitate, de numărul posibil de utilizări și de data lansării lor.

Pe această pagină vor fi afișate la intervale regulate cupoanele promoționale disponibile împreună cu pachetele/serviciile de găzduire și perioadele la care se aplică.

CUPOANE SĂPTĂMÂNALE

În fiecare săptămână, de luni până duminică, un pachet de găzduire va fi ales la întâmplare pentru a beneficia de un cupon promoțional. Valoarea reducerii și perioada minimă de achiziție vor varia săptămânal, oferind astfel posibilitatea de a alege direct pachetul potrivit la un preț redus.

CUPOANE LIMITATE

Spre deosebire de restul cupoanelor prezentate mai sus, acestea nu sunt limitate în timp, ci în funcție de numărul de utilizări. Odată ce fiecare cupon din această categorie este epuizat, nu va mai putea fi reutilizat.

Condiții generale de utilizare a cupoanelor promoționale:

  • Cupoanele promoționale sunt disponibile pentru toate persoanele fizice și juridice
  • reducerea va fi aplicată doar la noile comenzi de găzduire
  • activitatea site-ului trebuie să respecte Termenii și Condițiile de utilizare a Cloud Fiber Network Connect
  • cupoanele nu pot fi aplicate retroactiv
  • cupoanele nu pot fi legate de alte cupoane sau alte reduceri oferite de Cloud Fiber Network Connect sau de terțe părți.
  • cupoanele se aplică numai la prima perioadă achiziționată
  • cupoanele se aplică doar la pachetele de găzduire și serverele private Cloud Fiber Network Connect
  • serviciile/produsele oferite gratuit în pachetul de găzduire achiziționat nu sunt afectate de reducere
  • cupoanele nu se aplică la comenzile de upgrade

Domenii

În ceea ce privește relația privind înregistrarea/înnoirea numelui de domeniu, răspunderea noastră este limitată la furnizarea serviciului de achiziție/înnoire a numelui de domeniu.

Cloud Fiber Network Connect nu poate și nu va verifica legalitatea înregistrării numelui de domeniu, singura verificare efectuată de Cloud Fiber Network Connect fiind disponibilitatea domeniului pentru înregistrare.

Verificarea numelui de domeniu ales pentru înregistrare în ceea ce privește încălcarea anumitor legi, precum și încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale unor terțe părți este responsabilitatea clientului.

Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fie prin furnizarea de date separate prin intermediul formularului de comandă, fie prin comunicarea scrisă către Cloud Fiber Network Connect, înregistrarea domeniilor se va face pe baza datelor de identificare existente în contul clientului. Prin urmare, clientul devine atât proprietarul de drept al domeniilor înregistrate, cât și responsabil în fața legii pentru acestea.

Alocarea actuală a domeniului nu se află sub influența sau controlul Cloud Fiber Network Connect, iar clientul poate fi sigur că înregistrarea/înnoirea a avut loc doar atunci când această operațiune a fost confirmată de noi.

Cloud Fiber Network Connect nu își asumă nici o responsabilitate și nu oferă nici o garanție în ceea ce privește înregistrarea/înnoirea domeniilor.

Extensiile de domeniu sunt gestionate de o multitudine de organizații diferite. Fiecare dintre aceste organizații are propriile condiții de înregistrare, administrare și contestare.

Pentru ca înregistrarea/reînnoirea să aibă loc cu succes, clientul va trebui să furnizeze informațiile și documentele respective solicitate de către membrii echipei Cloud Fiber Network Connect și să urmeze cu atenție instrucțiunile acestora.

Cerințele detaliate pentru fiecare extensie oferită de Cloud Fiber Network Connect pot fi văzute accesând termenii domeniului

Recomandăm ca plata reînnoirii domeniilor să se facă înainte de data scadentă prezentată pe factură, respectiv termenul de expirare pentru a evita situațiile în care domeniul nu va putea fi reînnoit.

În cazul în care domeniul este plătit după data scadentă/expirată, Cloud Fiber Network Connect nu își asumă responsabilitatea pentru taxele suplimentare solicitate de către registrator privind reactivarea/înnoirea domeniului.

Cloud Fiber Network Connect nu își asumă nicio responsabilitate pentru disponibilitatea numelor de domenii între momentul în care a trecut de la plasarea comenzii și plata efectivă pentru înregistrarea domeniului.

Răspundere

Cloud Fiber Network Connect nu poate fi tras la răspundere pentru daunele cauzate de indisponibilitatea temporară a echipamentelor sau a rețelei, indiferent de motivul acestei întreruperi. Această dispoziție include, de asemenea, daunele care rezultă din deteriorarea sau pierderea de date.

Clientul este de acord să garanteze și să ne declare nevinovați în legătură cu orice reclamații, daune, inclusiv, dar fără a se limita la, daunele cauzate terților, care rezultă ca urmare a utilizării serviciilor care cauzează daune clientului nostru.

Cloud Fiber Network Connect își asumă responsabilitatea dacă întreruperea furnizării serviciilor a fost cauzată intenționat sau este rezultatul neglijenței din partea echipei Cloud Fiber Network Connect. Clientul declară că înțelege și acceptă faptul că suma totală a despăgubirilor solicitate de el, indiferent de motiv, de la Cloud Fiber Network Connect și care ar putea fi plătite de Cloud Fiber Network Connect, nu va putea depăși în nici un fel și în nici un caz, suma totală a taxelor plătite de client către furnizor pe ultima factură privind furnizarea serviciilor pentru care se solicită despăgubiri.

Clientul își asumă responsabilitatea pentru orice daune cauzate de Cloud Fiber Network Connect direct sau indirect, prin utilizarea incorectă a serviciilor furnizate, respectiv prin încălcarea acestor termeni și condiții. Acest lucru include, dar nu se limitează la taxele judiciare, onorariile avocaților, taxele notariale și orice alte cheltuieli.

CloudFiberNetworkConnect oferă prin intermediul site-ului web tutoriale, exemple de configurare și răspunsuri cu privire la diverse aspecte ale funcționării serviciilor, aplicațiilor, sistemelor de operare, panourilor de control etc. Toate informațiile din aceste articole au fost testate și considerate valabile la momentul publicării lor, în funcție de modurile de funcționare de la acel moment, de versiunile aplicațiilor disponibile la acel moment și pe baza documentației existente. CloudFiberNetworkConnect nu garantează obținerea funcționalității prezentate sau dorite ca urmare a pașilor prezentați în articole la o dată ulterioară, pe alte configurații și alte versiuni ale aplicațiilor și, prin urmare, nu își asumă responsabilitatea pentru orice daune care pot apărea din aplicarea informațiilor prezentate în articole.

Integritatea datelor

În cazul conturilor de găzduire partajată și al serverelor administrate de noi, suntem responsabili pentru securitatea serverului, dar nu și pentru aplicațiile instalate de client.

Cloud Fiber Network Connect nu își asumă nicio responsabilitate pentru breșele de securitate în aplicațiile clienților și pentru orice daune cauzate de funcționarea acestora. Responsabilitatea pentru acest lucru revine administratorului și dezvoltatorului aplicației.

Cloud Fiber Network Connect nu își asumă nicio responsabilitate pentru protecția dispozitivelor electronice personale utilizate pentru a accesa conturile/serviciile contractate. Este responsabilitatea utilizatorului să se asigure că atât aplicațiile instalate/utilizate pe conturile de găzduire, cât și dispozitivele proprii sunt actualizate și sigure.

Clientul va avea acces la conturi printr-o combinație de nume de utilizator și parolă sau certificate digitale, după caz. El este responsabil pentru păstrarea în siguranță a acestor date și a altor informații sensibile.

Clientul va fi responsabil pentru orice abuz făcut prin utilizarea autorizată sau neautorizată a acestor date. În cazul în care constată că o terță parte neautorizată are cunoștință de aceste date, trebuie să le reseteze imediat. Dacă nu se poate face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin intermediul unui bilet de asistență.

O descriere a condițiilor în care se efectuează și se menține copia de rezervă este disponibilă la adresa de rezervă a Cloud Fiber Network Connect.

Trebuie remarcat faptul că nu oferim nicio garanție pentru integritatea copiilor de rezervă și că singurul responsabil pentru existența unei copii de rezervă a datelor este proprietarul acestora.

Suport / Asistență

Fiecare client Cloud Fiber Network Connect, indiferent de serviciul contractat, va beneficia de suport prin metodele și în intervalul de timp prezentat pe pagina de contact.

Timpul de răspuns poate varia în funcție de complexitatea problemei și de nivelul de solicitări de asistență deschise la un moment dat.

Cloud Fiber Network Connect încearcă să ofere un timp de răspuns cât mai scurt posibil pentru cererile trimise prin e-mail, dar uneori această perioadă poate crește până la 60 de minute.

Schimbul de informații prin telefon sau prin intermediul aplicației de asistență, deși are loc în timp real, nu garantează o rezolvare imediată a situației prezentate.

Asistență telefonică

Situațiile care necesită convorbiri telefonice care durează mai mult de 10-15 minute vor fi direcționate către canale alternative de asistență pentru rezolvare.

eFactura

Începând cu 1 Iulie facturile emise pe format electronic către instituțiile statului prezintă obligativitatea încărcării prin sistemul național RO e-Factura (OUG 120/2021 aliniere la cerințele Directivei Europene 2014/55/UE/16). Cloud Fiber Network Connect a implementat măsurile tehnice necesare ca toate facturile fiscale emise către instituțiile publice să fie transmise prin intermediul platformei e-Factura.

Reglementări ANPC

Un ordin al ANPC a fost adoptat în luna Iulie (2022) prin care se reglementează două noi obligații pentru magazinele online și anume:

– Publicarea unui link și a unei pictograme către – https://anpc.ro/ce-este-sal/

– Publicarea unui link și a unei pictograme către – https://ec.europa.eu/consumers/odr

Cele două reglementări vin în ajutorul consumatorilor pentru a le oferi posibilitatea de soluționare a eventualelor litigii pe care le pot avea cu un comerciant.

Ordinul a intrat în vigoare la 18 august, iar verificarea din partea ANPC va putea începe după data de 4 septembrie 2022, astfel îndrumăm ca toate website-urile care pot face obiectul acestei legi să opereze modificările în cauză.

Materialele grafice, precum și dispoziția legală sunt publicate în monitorul oficial.

Migrarea datelor

Migrarea sau transferul de date este o operațiune care nu implică niciun cost și este susținută de echipa Cloud Fiber Network Connect atâta timp cât are loc către sau între serverele Cloud Fiber Network Connect (administrate).

În cazul în care această operațiune trebuie reluată/repetată ca urmare a unei acțiuni sau inacțiuni efectuate/neefectuate de către client în ciuda instrucțiunilor primite, Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a refuza sau de a percepe o taxă pentru repetarea operațiunii de transfer ulterioare.

În această situație, clientul poate alege să transfere el însuși datele sau să plătească o taxă de transfer de 12,00 €.

Asistența oferită de către membrii echipei tehnice Cloud Fiber Network Connect se limitează la funcționarea serviciilor oferite.

Sprijin pentru:

  • instalarea și configurarea diferitelor aplicații
  • instalarea și configurarea diferitelor dispozitive
  • actualizarea diferitelor aplicații
  • optimizarea și securitatea diferitelor aplicații

Acesta nu intră sub responsabilitatea directă a Cloud Fiber Network Connect cu excepția cazului în care se specifică în mod expres contrariul.

Suportul oferit în acest sens va fi oferit în limita timpului disponibil și a cunoștințelor, respectiv a experienței dobândite atât în domeniul respectiv, cât și în ceea ce privește aplicația/dispozitivul prezentat.

Server Privat Virtual – VPS administrat de Cloud Fiber Network Connect

Administrarea oferită gratuit de Cloud Fiber Network Connect pentru VPS-urile clienților se referă și se limitează strict la serviciile și aplicațiile necesare pentru funcționarea unui server de găzduire standard.

Printre serviciile și aplicațiile enumerate se numără: serverul web, serverul de mail, serverul de baze de date, panoul de control, serverul FTP, limbajele de programare necesare pentru a rula aplicațiile clienților.

În cadrul categoriilor de servicii și aplicații, se va aplica o limitare și la serviciile și aplicațiile cu care membrii echipei Cloud Fiber Network Connect au experiență.

Orice solicitare care nu se încadrează în acest domeniu de aplicare va fi considerată ca fiind o solicitare suplimentară de instalare/configurare a unui serviciu/aplicație și va fi taxată ca atare.

Această administrare include instalarea, configurarea, actualizarea și monitorizarea constantă a acestor servicii/aplicații pentru a asigura continuitatea funcționării lor la cele mai înalte standarde.

Clienții care doresc să instaleze sau să configureze servicii/aplicații suplimentare și/sau să înlocuiască serviciile/aplicațiile instalate de Cloud Fiber Network Connect, indiferent dacă acestea fac sau nu parte din categoria serviciilor/aplicațiilor inițiale, vor fi taxate pentru operațiunile necesare.

Această facturare se va face pe oră, la un tarif de 18,00 €/oră și cu o perioadă minimă de taxare de o oră.

Orice intervenție ulterioară asupra serviciului/aplicației va fi supusă aceluiași tarif.

Server Privat Virtual – VPS administrat de client

Clienții care își asumă responsabilitatea pentru administrarea serverelor VPS nu primesc asistență din partea echipei tehnice Cloud Fiber Network Connect. În special, toate aspectele legate de securitatea serverului sunt responsabilitatea clientului. Serverele sunt conectate direct la internet cu o adresă IP validă și sunt complet accesibile și nerestricționate. Recomandăm utilizarea unui firewall și securizarea accesului conform bunelor practici în domeniu (fără root login, nume de utilizator non-standard, utilizarea de certificate etc.).

Cloud Fiber Network Connect va prelua administrarea acestor servere numai în anumite condiții și prin plata unei taxe de descărcare de 25,00 €.

Descărcarea va fi efectuată în același mod ca în cazul VPS-ului gestionat doar pentru serviciile/aplicațiile necesare pentru funcționarea unui server de găzduire standard.

Restul serviciilor/aplicațiilor instalate pe server vor face obiectul unei analize separate în vederea preluării, operațiunea fiind supusă unei facturi orare cu un tarif de 15,00 €/oră și o perioadă minimă de facturare de o oră.

VPS-ul administrat de Cloud Fiber Network Connect beneficiază de optimizări la nivel de servicii/aplicații, precum și de diverse integrări pentru automatizarea anumitor sarcini legate de buna funcționare a serviciilor instalate pe VPS.

Din acest motiv, clienții care doresc să preia administrarea vor primi un nou VPS cu sistemul de operare instalat și vor instala serviciile necesare și își vor transfera datele pe VPS-ul anterior.

Clienții pachetelor de găzduire partajată, precum și clienții serviciilor VPS gestionate beneficiază de serviciile descrise pe pagina de securitate.

Instalarea de software sau de biblioteci suplimentare în mediile partajate, respectiv pe VPS, se va face numai după o analiză detaliată a modificărilor și a riscurilor pe care le reprezintă aceste adăugiri. Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a refuza instalarea de noi aplicații, biblioteci, etc.

La nivelul unui server partajat, Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a nu implementa modificări care ar afecta toți clienții, acest lucru include, dar nu se limitează la serviciile care rulează pe server (Web, FTP, E-mail, baze de date). Cu toate acestea, în cazul în care anumite cereri pot fi implementate pe VPS, clientului i se va recomanda să treacă la serviciul respectiv.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a întrerupe asistența pentru clienți în cazuri excepționale, cum ar fi:

  • abuzul de cerințe de administrare a software-ului
  • limbaj indecent și comportament indecent de orice fel față de membrii echipei Cloud Fiber Network Connect

Plan VPS

Clientul are dreptul de a avea propriile relații contractuale pe baza prezenței online furnizate de Cloud Fiber Network Connect. În acest caz, clientul rămâne, din punctul nostru de vedere, principalul partener contractual. Clientul este obligat să transmită termenii și condițiile stabilite în prezentul document tuturor părților terțe cu care tratează și să se asigure că acestea le înțeleg, le acceptă și le respectă.

În cazul în care se vor face modificări la clienții proprietarului de VPS, acesta este obligat să coopereze. La cerere, acesta trebuie să ne furnizeze datele de contact ale clienților săi.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a solicita direct o confirmare scrisă pentru orice modificare care urmează să fie făcută clienților proprietarului de VPS.

Proprietarul VPS este responsabil pentru orice încălcare a termenilor și condițiilor de către clienții săi. Aceasta include, de asemenea, răspunderea financiară pentru orice daune cauzate ca urmare a unor astfel de încălcări.

Politica de conținut

Serviciile oferite de Cloud Fiber Network Connect vă oferă libertatea de a încărca, implementa și opera aplicații atât pentru uz privat, cât și pentru uz comercial.

Utilizarea diverselor aplicații prin intermediul serviciilor Cloud Fiber Network Connect este supusă Termenilor și condițiilor aplicațiilor respective.

Este responsabilitatea clientului să identifice propriile informații și pe cele ale altor persoane fizice, persoane juridice și orice alte entități. Respectarea și respectarea drepturilor de autor, a mărcilor comerciale și a altor drepturi de proprietate intelectuală este responsabilitatea clientului și, prin urmare, clientul se angajează să nu publice conținut care ar putea încălca drepturile unor terțe părți sau legile aplicabile.

Echipamentele și rețeaua Cloud Fiber Network Connect pot fi folosite doar în scopuri legale. Este interzisă transmiterea, stocarea sau distribuirea oricăror informații, date sau materiale care încalcă dispozițiile legale în vigoare sau care, direct sau indirect, pot facilita încălcarea oricărei dispoziții legale.

În nici un caz și sub nicio formă, serviciile furnizate de Cloud Fiber Network Connect nu vor fi folosite pentru a comunica, a face referire sau a direcționa către oricare dintre următoarele:

  • materiale sau conținut informațional care încalcă drepturile de autor, drepturile de marcă și orice alte drepturi de proprietate intelectuală aparținând unei terțe părți
  • nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conținut sexual sau obscen, fără a respecta condițiile legale în vigoare
  • pornografie infantilă
  • amenințări, abuzuri, hărțuire, declarații calomnioase
  • orice imagine sau text menit să încurajeze xenofobia;
  • texte sau materiale de natură violentă
  • conținut defăimător, insultător, denigrator sau calomnios
  • conținut rasist sau discriminatoriu
  • conținut înșelător, fals, confuz sau fraudulos
  • conținut care încalcă viața privată a unei terțe părți sau încalcă drepturile legale ale acesteia
  • conținut vulgar, obscen, indecent sau ilegal
  • viruși, troieni, programe malware sau altele asemenea
  • software piratat sau care se adresează celor care piratează software sau se angajează în activități similare

Clientul se obligă să răspundă la solicitările Cloud Fiber Network Connect privind reclamațiile făcute de terți cu privire la conținutul site-ului în termen de 5 zile de la primirea notificării prin e-mail.

Cloud Fiber Network Connect nu este obligat să verifice sau să revizuiască conținutul publicat de clienți.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a elimina sau de a modifica, la discreția sa, orice conținut al clientului care se consideră că încalcă acești termeni și condiții, cu o notificare prealabilă.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a suspenda contul oricărui client care încalcă aceste prevederi fără notificare prealabilă.

În cazul în care clientul colectează/prelucrează date cu caracter personal, este responsabilitatea sa să se asigure că această colectare/prelucrare este în conformitate cu legislația în vigoare.

Politica de utilizare corectă

E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin servere ale unor terti pentru promovarea oricărui site găzduit de noi va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fără ramburs. Pot fi operate liste email în condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje, și se publică în toate mesajele procedura de retragere din liste.

Fiecare cont de găzduire este limitat, astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 100 de email-uri într-un interval de 60 de minute. Per server – VPS sau dedicat – acceptam doar un RDNS indiferent câte IP-uri au fost alocate acelui server. Această politică (restricție) este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de email-uri determina consumarea masivă a resurselor unui server, aceasta având un impact negativ asupra calității serviciilor recepționate de clienți. Prima încalcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de găzduire.

Politica anti-spam

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru a promova orice site care utilizează serverele noastre sau prin intermediul serverelor terților pentru a promova orice site sau aplicație găzduită în rețeaua Cloud Fiber Network Connect va duce la suspendarea sau anularea contului de găzduire al clientului, fără preaviz.

Cloud Fiber Network Connect nu permite utilizarea serviciilor sale direct sau indirect pentru trimiterea, transmiterea, manipularea sau livrarea de mesaje de e-mail:

  • nesolicitate (spam) cu încălcarea oricărei legi existente în acest sens
  • trimiterea de uși virale, malware, phishing, etc.
  • la adresele de e-mail obținute prin metode de recoltare
  • la adrese care sunt incomplete sau inexacte
  • care nu fac obiectul celor mai bune practici din industrie
  • pentru listele achiziționate, închiriate sau împrumutate
  • la liste care vor genera un număr mare de plângeri SPAM
  • la adrese care vor duce la includerea IP-urilor în listele negre
  • care utilizează sau conțin anteturi falsificate
  • care utilizează sau conțin nume de domenii inexistente
  • care ascund sau încearcă să îngreuneze aflarea punctului de origine al transmisiei
  • utilizarea altor metode de adresare înșelătoare
  • care utilizează numele de domeniu al unui terț fără consimțământul acestuia
  • trimise prin intermediul unui server terț fără consimțământul lor
  • care conțin informații false sau confuze

Clientul se obligă să răspundă la solicitările Cloud Fiber Network Connect cu privire la reclamațiile făcute de terți cu privire la activitatea sa în termen de 5 zile de la trimiterea notificării.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a solicita în orice moment dovada consimțământului acordat de către abonat operatorului listei de trimitere de mesaje.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a solicita operatorului de listă metodele de abonare/dezabonare prezentate abonaților.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a suspenda activitatea contului în cazul în care aceste prevederi nu sunt respectate.

Trimiterea/recepționarea corespondenței

Cloud Fiber Network Connect nu poate garanta livrarea e-mailurilor trimise de pe dispozitivele respective în rețeaua Cloud Fiber Network Connect în căsuța de primire a destinatarilor.

De asemenea, Cloud Fiber Network Connect nu poate garanta livrarea e-mailurilor indiferent de locația expeditorului/destinatarului (internă/externă rețelei Cloud Fiber Network Connect).

Trimiterea sau primirea unui e-mail poate fi afectată de mai mulți factori interni sau externi, printre care:

  • căsuțe poștale fără spațiu disponibil care nu mai pot primi mesaje
  • IP-uri de expediere incluse în diverse liste negre a căror conexiune la serverul de e-mail de destinație este blocată
  • disfuncționalități privind serverele de e-mail de trimitere/recepție
  • disfuncționalități interne/externe ale rețelei
  • servere de poștă electronică cu filtre de spam agresive
  • conținut de e-mail considerat spam de către serverul destinatarului/emitentului
  • atașamente care depășesc dimensiunea acceptată de serverul de poștă electronică al expeditorului/destinatarului
  • respingerea temporară a mesajelor de e-mail din cauza politicilor de greylisting
  • și așa mai departe

IP dedicat

Starea IP-urilor dedicate atribuite clienților este verificată în prealabil, înainte de alocarea efectivă.

Verificarea include, dar nu se limitează la: statutul IP-ului în diverse liste negre, reputația acestuia și așa mai departe.

Prin urmare, alocarea și modificarea ulterioară a PI se va face numai din motive bine întemeiate. Acest lucru este necesar în special pentru adresele IPv4, care sunt în prezent limitate în spațiul european. Puteți găsi mai multe informații pe site-ul web al RIPE. De asemenea, dorim să menționăm că ne rezervăm dreptul de a atribui adrese IP din spațiul IPv6, care nu au nicio limitare și funcționează la fel ca IPv4.

Cererea de schimbare a unui IP poate fi refuzată sau taxată dacă, în urma acțiunilor întreprinse de client, statutul sau reputația IP-ului a fost afectată.

Costul modificării va fi echivalent cu taxa de alocare IP pentru restul perioadei de găzduire.

Backup

Backup-urile sunt facute de catre noi zilnic atat la fisiere , si baza de date. Totusi nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfătuim toti clientii sa downloadeze fisierele si baza de date periodic.

Furnizorul nu este responsabil in nici un mod pentru pierderea informațiilor găzduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorită erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat și oferit de către cPanel, Plesk, DirectAdmin, WordPress, RedZone Cloud.

Garantia uptime

Serviciul oferit de Cloud Fiber Network Connect garanteaza un uptime mediu al serverelor de 99.98 % .

Sunt exceptii urmatoarele:

– Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: războaie, calamităti naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
– lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.
– domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de Cloud Fiber Network Connect
– probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cron-uri setate la intervale mai mici de 10 minute.

Aplicații și Scripturi CGI

Aplicatiile si Scripturile CGI pot fi utilizate de catre clientii nostri fiind o parte inclusa in serviciile oferite, dar orice aplicatie incusiv cele utilizate pentru criptomonede sau script CGI realizat special pentru a afecta in mod negativ performanta serverului/mașinii virtuale sau integritatea retelei poate fi oprit fara preaviz.

Instalari de servicii suplimentare

In cazul in care scriptul care doriti sa il folositi necesita activarea altor programe software pe server, Cloud Fiber Network Connect nu este obligat sa instaleze acele programe, decat in cazul in care considera ca activarea acestora ar influenta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. In acesta intra si modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere. Orice cerere de upgrade la cont ( spatiu / trafic / alt pachet ) se face prin email sau ticket de suport cu cel putin 24 ore inainte de modificare. Nu ne asumam nici o raspundere daca nu se face upgrade la cont si se termina traficul siteului sau spatiul. Clientul poate verifica in permanenta resursele alocate in panoul de control – cPanel, DirectAdmin, Plesk.

Resurse

Fiecare cont de găzduire partajată are propriile resurse în funcție de tipul de pachet achiziționat. Lista detaliată a acestor resurse poate fi consultată accesând pagina de utilizare a resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse.

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a contacta clientul pentru un upgrade al pachetului deținut sau cu sugestii de îmbunătățire a performanțelor în cazul în care una sau toate resursele contului de găzduire deținut sunt adesea folosite la capacitate maximă.

Fișierele mai mari de 500 MB nu pot fi stocate pe conturile de găzduire partajată, cu excepția copierii de rezervă a contului dumneavoastră.

Serviciile Cloud Fiber Network Connect nu pot fi utilizate pentru streaming audio, video, partajare de fișiere, partajare de imagini.

De asemenea, este interzisă utilizarea serverelor noastre ca mediu de stocare (de exemplu, filme, mp3, fotografii, arhive, kituri software etc.).

Cloud Fiber Network Connect își rezervă dreptul de a suspenda fără preaviz aplicațiile sau conturile a căror activitate împiedică sau afectează în orice mod buna funcționare a serverului.

În cazul VPS-urilor administrate de Cloud Fiber Network Connect, licența panoului de control instalată pe VPS poate impune o limitare a numărului de conturi și/sau domenii care pot fi create în baza acestei licențe. Această limitare poate fi modificată și/sau eliminată în orice moment prin reducerea/actualizarea licenței legate de panoul de control.

Precizări suplimentare

Prețurile sunt afișate în EURO și nu conțin TVA 19%
Prețurile afișate pe site-ul cloudfibernc.ro ( US/EN ) sunt afișate și convertite din EURO > USD la cursul BNR + 2% din ziua respectivă.
Prețurile afișate pe site-ul cloudfibernc.ro ( RO/DE/FR ) sunt afișate în EURO și convertite din EURO > RON la cursul BNR + 2% din ziua respectivă.

SC CLOUD FIBER NETWORK CONNECT SRL se obligă să respecte drepturile dumneavoastră conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastră trimisă la adresa gdpr@cloudfibernc.ro, se obligă: să rectifice, actualizeze, blocheze, șteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date; să înceteze prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

SC CLOUD FIBER NETWORK CONNECT SRL certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, precum a Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distantă cu modificările ulterioare.